Agustinet 53

Ja està aquí el nou número de l’Agustinet!
Si el voleu llegir en línia cliqueu a la imatge i si preferiu descarregar-lo cliqueu a descàrrega.
Esperem que us ho passeu molt bé llegint-lo!!
Descàrrega

AMPA Activitats i menjador

Us comuniquen que aquest curs l’AMPA i el Menjador Escolar oferirem servei de menjador fins
al dimarts dia 20 de juny . I també activitats extraescolars.

Jotes

El passat dimarts i en motiu del mercat a la plaça a la nostra escola ens van venir a cantar jotes. Ens van agradar molt i l’alumnat de 6è també es va animar i va intentar cantar la jota que preparen per a final de… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

A l’escola com cada anys vam celebrar la diada de Sant Jordi. Es van donar premis als guanyadors de cada classe i es van llegir els seus treballs. També van tenir danses i música.

Clica a la imatge per veure més fotos!!

I concurs literari Sant Jordi

Aquest any per Sant Jordi l’escola ha muntat un concurs literari per a tots els pares, ex-alumnes, mestres que volguessin participar. Les guanyadores d’aquest primer concurs han sigut Anna Montagut en la categoria de poesia i MªJosé Garcia en la categoria de relat curt.
Llegeix més»

L’Agustinet 52

Ja està aquí el nou número de l’Agustinet!
Esperem que us ho passeu molt bé llegint-lo!!

DESCÀRREGA

Coneix la nostra escola

Entra a veure les fotos i coneix la nostra escola, amb tots els seu racons de lectura, relax i la nostra decoració.
Fes clic damunt la imatge per veure-les totes

Carnestoltes 2017

Aquí us deixem les fotos de la festa de carnestoltes que vam celebrar a l’escola. Esperem que us agradin. Per a veure-les cliqueu a la imatge.

Manaments Carnestoltes

El passat dijous 9 de febrer el rei carnestoltes ens va enviar els seus manaments que ens van llegir dos alumnes de sisè. Durant aquesta setmana que ve em de seguir les seves ordres i disfrutar molt!!

Per veure les fotos cliqueu   AQUÍ

DIA DE LA PAU

Durant la setmana passada a l’escola vam fer la setmana de la pau que va concloure aquest dilluns, dia mundial de la pau i la  no violencia, en un acte al pati on es va llegir el manifest per la pau i cada classe va… Llegeix més»

Patges 2016

El passat dia 22 de desembre, l’ultim dia de cole abans de les vacances de Nadal, ens van venir a visitar els patges a l’escola i tot l’alumnat va donar la seva carta. Si voleu veure les fotos cliqueu a la imatge de sota.
Llegeix més»

Cantata Nadal 2016

El passat dia 21 de desembre l’escola va celebrar la seva tradicional cantata de Nadal. Us convidem a veure-la un altre cop a les diferents pàgines dels cursos que van participar.
Per poder veure els videos aneu al menú principal i trieu els curs que voleu… Llegeix més»

Castanyada 2016

El passat divendres 28 d’octubre a l’escola vam celebrar la castanyada. Vam sortir al pati i per nivells vam ballar la dansa que havíem preparat a la classe de música i després tot junts vam menjar castanyes que ens va torrar l’AMPA.