Preinscripció 2017-18

Agustinet 56

Ja ens ha arribat l’últim  número d’aquest curs de l’Agustinet!
El podeu descarregar i llegir clicant a la imatge.
Esperem que us agradi!!

BONES VACANCES!!!!!!!

Agustinet 55

Ja ens ha arribat el nou número de l’Agustinet!
El podeu descarregar i llegir clicant a la imatge.
Esperem que us agradi!!

Sant Jordi 2018

Avui dia 23 d’abril, diada de Sant Jordi a l’escola ho em celebrat tots junts al pati on hem donat els premis literaris i hem ballat jotes i el ball de bastons.
Aquí us deixem els videos i les fotos que hem fet: Llegeix més»

Manament de Carnestoltes

Com cada any el rei carnestoltes ens dona una serie d’ordres que hem de complir. Cada dia una cosa hem de portar per la festa assegurar.
Per veure les fotos clica aquí: Carnestoltes
MANAMENTS CARNESTOLTES

Dia de la Pau

El passat 30 de gener vam celebrar a l’escola el dia internacional de la Pau. Tot l’alumnat de l’escola va sortir al pati on vam llegir un manifest i diferents frases que van preparar les classes.
Per veure les fotos clicar aquí: Llegeix més»

CANTATA DE NADAL

El passat dia 20 de desembre l’escola va celebrar la seva tradicional cantata de Nadal. Us convidem a veure-la un altre cop a les diferents pàgines dels cursos que van participar.
Per poder veure els videos aneu al menú principal i trieu els curs que voleu… Llegeix més»

Castanyada 2017

Aquest passat dimarts 31 d’octubre vam celebrar a la nostra escola la castanyada. A la tarde, vam sortir al pati on vam ballar les danses de la castanyada i després vam menjar castanyes que ens va torrar l’AMPA.
Aquí us deixem un recull de les fotos… Llegeix més»

Agustinet 53

Ja està aquí el nou número de l’Agustinet!
Si el voleu llegir en línia cliqueu a la imatge i si preferiu descarregar-lo cliqueu a descàrrega.
Esperem que us ho passeu molt bé llegint-lo!!
Descàrrega

AMPA Activitats i menjador

Us comuniquen que aquest curs l’AMPA i el Menjador Escolar oferirem servei de menjador fins
al dimarts dia 20 de juny . I també activitats extraescolars.

Jotes

El passat dimarts i en motiu del mercat a la plaça a la nostra escola ens van venir a cantar jotes. Ens van agradar molt i l’alumnat de 6è també es va animar i va intentar cantar la jota que preparen per a final de… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

A l’escola com cada anys vam celebrar la diada de Sant Jordi. Es van donar premis als guanyadors de cada classe i es van llegir els seus treballs. També van tenir danses i música.

Clica a la imatge per veure més fotos!!

I concurs literari Sant Jordi

Aquest any per Sant Jordi l’escola ha muntat un concurs literari per a tots els pares, ex-alumnes, mestres que volguessin participar. Les guanyadores d’aquest primer concurs han sigut Anna Montagut en la categoria de poesia i MªJosé Garcia en la categoria de relat curt.
Llegeix més»

L’Agustinet 52

Ja està aquí el nou número de l’Agustinet!
Esperem que us ho passeu molt bé llegint-lo!!

DESCÀRREGA

Coneix la nostra escola

Entra a veure les fotos i coneix la nostra escola, amb tots els seu racons de lectura, relax i la nostra decoració.
Fes clic damunt la imatge per veure-les totes

Carnestoltes 2017

Aquí us deixem les fotos de la festa de carnestoltes que vam celebrar a l’escola. Esperem que us agradin. Per a veure-les cliqueu a la imatge.

Manaments Carnestoltes

El passat dijous 9 de febrer el rei carnestoltes ens va enviar els seus manaments que ens van llegir dos alumnes de sisè. Durant aquesta setmana que ve em de seguir les seves ordres i disfrutar molt!!

Per veure les fotos cliqueu   AQUÍ