CARNAVAL 2018

El divendres dia 9 de febrer celebrarem el CARNAVAL  a l’escola.

Aquest curs s’ha escollit el tema de la MÚSICA, la qual cosa vol dir que seria bo que les disfresses fessin  referència a aquest tema.

De P-3 fins a 2n, la disfressa per la Rua del matí  s’elaborarà a l’escola . Per la tarda podran venir disfressats  de casa lliurement.

De 3r  fins a 6è, les disfresses s’elaboraran a casa. Us animem a participar-hi!

Com cada any el dia 9 farem una rua pel Carrer Bonaventura Pedemonte , a la qual hi esteu convidats.

Us fem arribar l’horari de les dues rues:

• Educació Infantil i Cicle Inicial: 11,45h.
  • Cicle Mitjà i Cicle Superior: 15,30 h. Després de la Rua i com a cloenda es lliuraran premis al gimnàs (degut a l’aforament aquesta activitat només serà adreçada a l’alumnat)

Aprofitem per recordar-vos que el dilluns dia 12 de febrero és festa de lliure disposició.

L’Equip Directiu