Anem a muntar a cavall

ELS CAVALLS

Agraïm a en Jordi de l’aula 7 i a la Mònica, integradora social, ja que ens han donat  l’oportunitat d’iniciar un projecte d’equinoteràpia “ Mirant els món amb uns altres ulls” .

La Mónica primer va venir a l’escola a coneixent-se i a explicar-nos el que faríem a la hípica  Pony club Empordà, un lloc tranquil, familiar i rodejats de la natura.

A l’escola amb la pilota bobath i el cacauet  vam anar descobrint quina seria la millor manera de muntar.

Amb la furgo de l’escola vam anar a passar el dia a l’hípica del poble de la Sala ( Baix Empordà). Com que en Raül viu molt a prop ens van acompanyar a la sortida en Kiran, l’Arnai i la Glòria.

Vam donar pastanagues als cavalls, l’Iker ens en va portar de casa.

Vam tocar-los i vam veure que podíem obrir la mà i acariciar-los. Els vam raspallar i per últim vam muntar-los.

Vam dinar en aquest entorn tant meravellós i cap a casa.

Ens va agradar molt i molt!!!! Esperem repetir-ho el curs vinent!!!

cavall