TALLERS D’ESPORTS I FUTBOL

De novembre a juny s’han fet, cada divendres, dos tallers a l’escola:
– Taller de futbol: de 9:30 a 10:45 hores. Han participat 15 alumnes de les classes de Coralls, Calipso i Ones, i dos mestres. S’ha treballat la iniciació a aquest esport.
– Taller d’esports: de… Llegeix més»

L’HORTET DE LA MAR

El  divendres abans de les vacances de Setmana Santa  els alumnes de la classe Calipso vam obrir, per primera vegada “L’HORTET DE LA MAR”.
I què ès això?  Doncs L’HORTET DE LA MAR és una botigueta on venem les verdures que produïm a l’hort de l’escola… Llegeix més»

HORTS SOLIDARIS

Us explicarem una petita història…. Aquest curs formem part del projecte d’horts solidaris, “cultivant somriures” Una iniciativa de mestres solidàries de seguir participant solidàriament amb els col·lectius més afectats per la pandèmia. Vam fer una aportació de 30€, i ens van portar planter, calendaris… Llegeix més»