Què fem?

La voluntat de les famílies que formem part de l’associació és donar la mateixa oportunitat a tots els socis a participar en la vida de l’escola. És important participar activament en les assemblees que es realitzen durant el curs (dos cops l’any) donat que és el lloc on els socis i la Junta, en igualtat de condicions, prenen decisions i arriben a acords.

És molt important rellevar els membre de la Junta, participar en les comissions i repartir les tasques proposades, aconseguint una associació viva i eficient.

La Junta es reuneix periòdicament per tal d’establir els objectius i coordinar les activitats de l’associació. També ens reunim mensualment amb la direcció de l’escola per tal mantenir una comunicació constant amb les propostes i/o incidències que puguin sorgir.

Estem presents al Consell Escolar de l’escola com també a les comissions que dins del Consell Escolar s’estableixen.

Referent a col·laboracions de l’associació amb d’altres entitats, som socis de la Federació d’Associacions de Mares i Pares de Catalunya (FAPAC) amb una assegurança contractada que cobreix les activitats que realitzem, i de DINCAT, que agrupa entitats sense ànim de lucre que treballen en l’àmbit de la discapacitat intel·lectual.