Presentació

La filosofia de l’AMPA Llevant es basa en que l’educació dels nostres fills i filles és una responsabilitat compartida, per tant, et convidem a participar, tenir un paper actiu en el projecte educatiu de l’escola,  i conèixer de prop què fan els nostres fills/filles.

La nostra associació és de caràcter obert i participatiu i està sempre oberta a noves incorporacions.

La teva participació depèn del temps que vulguis i puguis dedicar: de forma puntual, sense adquirir responsabilitats permanents ni compromís de continuïtat, ajudant en aquelles tasques que et sigui possible regularment, col·laborant amb alguna comissió de treball, participant en el grup de dinamització, etc.

Som una AMPA molt dinàmica, treballem en grups amb diverses comissions on també hi participen famílies alienes a la Junta. Estem oberts a nous projectes, ja siguin propis de l’AMPA o propostes per part de l’escola. Aquest fet facilita la comunicació entre les famílies i l’escola.