MUSEU BLAU

Alguns alumnes de cicle superior hem anat al Museu Blau a veure les exposicions que hi tenen. Vam anar amb Tramvia, vem anar caminant de l’escola fins al Gorg i allà vam pujar fins la parada d’Alfons el Magnànim i d’aquí caminant fins al Fòrum. Una vegada vam arribar al Parc vam esmorzar tots junts i vem fer temps per poder entrar al Museu.

Un cop dins del Museu Blau vem veure 3 exposicions. La primera va ser;   Pèl a pèl, on hi havia pintures que semblaven reals d’animals. La segona va ser: Spinosaurus. Aquesta va ser molt xula, hi havia esquelets de Spinourus, fòssils i altres animals prehistòrics. La tercera exposició, és la més gran; Planeta Vida. Ens ensenyen  la història del Planeta Terra, el nostre, i totes les etapes per les que ha passat. Hi ha molts animals dissecats i alguns feien molta por i per acabar hi havia una mostra de minerals enorme i molt macos.