DENIP 2017

denip-2017

Cada 30 de gener, escoles d’arreu del món celebren el Dia Escolar de la No Violència i la Pau.

A l’escola Llevant també volem cada curs, celebrar aquest dia. Aquest any, aprofitant la nostra adhesió a la campanya Casa Nostra, Casa Vostra, hem centrat les activitats d’aquest dia en aquesta crisi.

La lectura de frases al voltant del tema per part dels alumnes del cicle superior, la formació de la paraula PAU al pati, la confecció d’un mural a l’entrada de l’escola… són algunes de les activitats que es van organitzar des de la comissió de biblioteca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *