Informació del curs 2023-24

CALENDARI
– L’inici del curs és el dia 6 de setembre. L’horari de les classes és de 9h a 12:30h i de 15h a 16:30h i l’horari de menjador de 12:30h a 15h. En el cas dels alumnes de nova entrada, el seu procés d’adaptació es concretarà amb cadascuna de les famílies.
– El dia 20 de desembre de 2023, l’horari de les classes serà de 9h a 13h i l’horari de menjador de 13h a 15h.
– Vacances de Nadal: del 20 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024.
– Vacances de Setmana Santa: del 23 de març a l’1 d’abril del 2024.
– Dies festius / Dies de lliure disposició: 11 de setembre, 12 i 13 d’octubre, 1 de novembre, 6, 7 i 8 de desembre de 2023/ 12 de febrer, 10, 20 i 21 de maig de 2024.
– La jornada continuada serà del 3 al 21 de juny de 2024, l’horari de les classes serà de 9h a 13h i l’horari de menjador de 13h a 15:30h .

ASSISTÈNCIA
Qualsevol incidència d’assistència notifiqueu-la per telèfon o whatsapp (93 389 30 50 / 678 030 908), deixant l’encàrrec a l’administrativa, amb una nota a la motxilla de l’alumne o
per correu a ceellevant@xtec.cat.
Qualsevol informació del vostre fill doneu-la a l’escola. Els missatges al personal de l’autocar només han de ser els referents al transport.

ENTRADES I SORTIDES
Tal i com es va aprovar al Consell Escolar al darrer curs: Els alumnes que fan activitats o reeducacions dins de l’horari escolar han d’entrar/sortir de l’escola a les 11h, a les 12.30h o a les 15h. D’aquesta manera assegurem el bon funcionament, la continuïtat de la dinàmica de l’aula i facilitem l’entrada/sortida tranquila de l’alumne a l’escola.

QUOTES DE MATERIAL I EXCURSIONS
Com cada any, tenim establertes unes quotes fixes per les sortides, excursions i els materials per a tot el curs 2023/2024.

– Quota d’excursions 50 €. Aquesta quota pot incloure: entrades a teatres, museus, visites culturals, excursions amb autocar, etc. Recordeu que si anem amb transport públic heu de portar la T-10, targeta rosa i passe d’acompanyant.
– Quota de material 40 €. Aquesta quota inclou la compra de material escolar i didàctic.
TOTAL: 90 €
El pagament de la quota de sortides i material s’ha de fer efectiu abans del 30 d’octubre. En cas que tingueu dificultats en fer aquests pagaments, poseu-vos en contacte amb l’escola per poder acordar una altra modalitat de pagament.
Us agrairem que feu efectiu el pagament a l’administració de l’escola, durant el mes de setembre.

MEDICACIÓ
Per tal de poder administrar medicació a l’escola cal portar sempre la recepta actualitzada on consti el nom del medicament, la dosi i les hores en què s’ha d’administrar. Recordeu, doncs, que ens l’heu d’enviar juntament amb el medicament. Sense la recepta no podrem administrar la medicació.
Qualsevol canvi de medicació s’ha de notificar a l’escola encara que no es prengui en horari escolar.
Tanmateix, seguint les recomanacions del Departament de Salut i de la Societat Catalana de Pediatria, s’ha inclòs el paracetamol a la farmaciola dels centres educatius de Catalunya.
En cas que el vostre fill/a presenti febre igual o superior a 38ºC de temperatura corporal, mentre s’espera l’arribada d’algun familiar que el pugui portar a casa, se li pot administrar paracetamol amb prèvia autorització de la familia. En cas dels alumnes nous us demanarem una autorització.

TUTORIA
Al llarg del curs, l’horari per parlar amb el/la tutor/a del vostre fill/a és el dimarts de 12:30 h a 13:30 h. Durant el curs la comunicació entre família – tutora serà mitjançant el mail, trucades
telefòniques i les entrevistes trimestrals.

ADMINISTRACIÓ
L’horari de l’administració de l’escola és de 9h a 12:30h i de 15h a 16h, preferiblement contacte per telèfon o correu electrònic.

TRANSPORT
Entre el mes de juliol i la primera setmana de setembre l’empresa d’autocars ens facilitarà els horaris. Ens posarem en contacte amb les famílies que tingueu canvis i amb les famílies d’alumnes de nova entrada. Qualsevol consulta horària us podeu posar en contacte amb l’escola.

Calendari curs escolar 2023-24

Full informatiu Curs 23-24