Casal d’estiu

Els casals d’estiu permeten als infants i joves poder fer activitats diferents de les que es realitzen de forma habitual durant el curs escolar. Alhora, continuar desenvolupant les seves capacitats, gaudint del seu temps lliure i establir relacions positives entre els iguals i amb l’equip de professionals.

A més, el lleure educatiu no formal també permet treballar i afavorir l’autonomia, el creixement personal i les relacions interpersonals d’una forma lúdica a través d’activitats, jocs i tallers diversos.

És important tenir present la dificultat afegida que presenta el col·lectiu d’infants i joves amb necessitats educatives especials per a trobar activitats a fer en el seu temps lliure que s’adeqüin a les seves característiques.

És aquest el principal motiu que ha impulsat la col·laboració de les AFA’s de les escoles Llevant, Can Barriga i Maregassa amb la Fundació SIQUE!, de Badalona per organitzar el Casal d’estiu 2023.

Tal com podreu llegir a la memòria es van assolir els objectius del projecte amb 55 inscrits i una valoració global de les famílies molt positiva.

Clicant als enllaços que teniu a continuació podreu llegir els projectes i memòries del Casal que s’han realitzat fins ara:

Memòria Casal 2023

Memòria econòmica 2023