Transport Escolar

NORMES GENERALS

El transport del centre és gestionat pel Consell Comarcal del Gironès, dona servei a la totalitat dels i les alumnes i és compartit amb les escoles de Palau i La Maçana en algunes rutes.

Per l’alumnat de fora la ciutat de Girona el transport és subvencionat. Els i les alumnes de la ciutat de Girona paguen el transport escolar, però tenen l’oportunitat de demanar beca a l’administració central.

Aquest curs escolar per fer arribar l’alumnat al centre, s’han planificat 14 rutes de transport repartides en les diferents direccions que cobreix la nostra zona.

La ràtio de monitor/a de transport per alumne/a és de 15 alumnes/ 1 monitor/a de transport llevat de casos excepcionals en els quals la ràtio és més baixa.

Tant l’acollida del matí a l’escola com el comiat, aquest curs 2023/24, van a càrrec de tots els/les professionals del Centre.

Si cal fer un canvi de parada o ruta cal notificar-lo mitjançant correu-e a secretaria@fontdelabella.cat indicant:

• en l’assumpte CANVI TRANSPORT
                        • i en el cos del missatge:
                                  • nom i cognoms de l’alumne,
                                  • nova adreça,
                                  • quina parada tenia
                                  • i quina vol tenir.

Cal recordar que en els canvis d’adreça és important tenir present que si de Girona van a viure a fora de Girona, passen a ser gratuïts de transport i menjador, i al revés, si de fora de Girona passen a viure a Girona perden la gratuïtat dels dos serveis.

Cal recordar que:

• És important la puntualitat de l’alumnat a la parada al matí de camí a l’escola i a la tarda el pare, mare o persona que vagi a buscar l’alumne/a cal que estigui a la parada ja uns minuts abans de l’hora concertada, per afavorir una ruta de transport el més àgil possible.
  • Cal una autorització signada per la família en cas que l’alumne/a vaig sol cap a casa.
  • Si es demana canvi de ruta o parada cal avisar amb antelació d’una setmana (abans de dijous) perquè sigui efectiu el canvi.
  • Si a l’alumne/a el va a buscar a la parada un familiar o persona aliena a la família, cal informar a l’escola i als acompanyants.

Rutes 2023-2024

Normativa de funcionament 2023-2024

DEMANDA TRANSPORT CONSELL COMARCAL

Els codis d’expedient només recuperen dades de renovació de gent que ja és a la base de dades, si no és a la base de dades no hi ha cap expedient a recuperar.

Tota nova alta sempre ha de ser amb certificat digital.

Des d’aquesta web ho poden fer fàcilment