Salut

Administració de medicaments

D’acord amb el que determina la normativa referida a l’Administració de medicaments als alumnes aprovada en la Resolució de 20 de juny de 2014 per la qual s’aproven els documents per a l’organització i gestió dels centres:

“Per poder administrar medicaments als alumnes sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe del metge on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la seva pauta d’administració. Així mateix, els pares o tutors legals han d’aportar un escrit on es demani al director del centre educatiu l’administració al seu fill del medicament prescrit, d’acord amb les pautes que constin en l’informe esmentat i s’autoritzi la seva administració als docents del centre.”

En cas d’incompliment d’alguna d’aquestes condicions NO es podrà subministrar el medicament a l’alumne/a.

Recomanacions pel tractament d’infestació per polls

• Revisar bé el cabell per veure si hi ha algun poll o llémena. En cas de trobar-ne, aplicar sobre el cabell una loció antiparasitària, seguint estrictament les instruccions del producte.
  • Raspallar bé el cabell amb una pinta de pues espesses i i revisar-lo bé per veure si ha quedat algun poll. És molt important treure les llémenes per poder detectar nous contagis.
  • Controlar bé el cap de la resta de la família, actuant en conseqüència.
  • Al cap d’una setmana cal repetir aquesta operació, per tal d’eliminar la possibilitat que algun ou fos viu. Incidim en la importància de treure les llémenes per a una segura i millor erradicació del paràsit.
  • No oblidar la neteja d’objectes personals com: tovalloles, pintes, raspalls, barrets, bufandes, etc.

És recomanable que els alumnes afectats no assisteixin a l’escola fins que no s’hagin sotmès al tractament (aplicació de loció o crema al cap) i hagin eliminat totes les llémenes.

Coronavirus SARS-CoV-2

Informacions actualitzades des del canal Salut de la Generalitat de Catalunya.

Canal Salut: Coronavirus