UN DIA AL MAR

Quan vaig arribar vaig veure un llenç gegant i rodó i una cartolina que amb va semblar un mini conte de quadres, se’m va ocorre un historia, la vaig explicar i com va agradar la vaig escriure a l’ordinador.

Candela (10 anys)

Ahir a l’escola de l’hospital vàrem fer un taller de pintura. Vàrem estar preparant l’exposició. Vam fer forats amb la barrina i li vam posar les armelles (“cáncamos”) per a què s’aguanti el llenç amb fil de pescar.
A mi m’ha agradat molt perquè ho vàrem fer en grup i, encara que tots teníem algun problema, ho volíem fer.

Iker (9 anys)

La Marina (17 anys) i la Laura (10 anys) han fet el muntatge i han escollit la música.