Creacions amb fang

A l’escola de l’hospital hem seguit creant, aquesta vegada les nostres ciutats ideals! Al llarg d’aquesta activitat que durem a terme durant tres dies de taller, tots junts construirem una gran ciutat formada per petits i fantàstics mons. Per començar, infants i joves van dibuixar en un paper tot allò que formaria part del seu món imaginari: rellotges, castells, cases, mosaics, instruments musicals, personatges, muntanyes i monstres, van ser només alguns dels esbossos en llapis que després van agafar volum a través del fang. Durant els pròxims dies d’activitat artística, les ciutats ideals dels/de les nostres petits/es artistes tindran el seu nom, els seus colors, una estació de l’any i un clima ben definits, juntament amb una música de fons que acompanyarà sempre a tots els habitants que formen part d’aquest procés creatiu.

Estem impacients per veure com les ciutats s’aniran omplint de nous elements plens de màgia!

En Leo de 4 anys us explica el que ha fet ENLLAÇ  i l’Aua 11 anys també us en fa cinc cèntims.

Unes quantes imatges del dia…

Ahir  pel  matí vam  realitzar un taller. Les monitores de TIRETADES ens van ensenyar un dosier amb mosaics, cases, objectes… Es tractava d’agafar idees per fer les nostres figures de fang. Juntament amb les mestres  de l’ aula hospitalària hem començat a fer-les i hem  decorat  la nostra  figura. Jo  he construït un mosaic. No el vaig poder acabar perquè em van venir a buscar els metges. A mi  m’ ha agradat  molt aquesta escola.

Aua 11 anys