Ens posem les ulleres de bussejar

Avui a l’escola de l’hospital hem continuat fent el taller de “Tiretades”. Amb les idees de l’altre dia, hem aconseguit fer un mural gegant sobre el fons del mar entre tots. Ens hem imaginat que ens posàvem unes ulleres de busseig i vèiem el fons del mar. Hem utilitzat material reciclat, pedres, petxines i sorra per crear les diferents textures i figures del quadre. A continuació hem assecat el quadre i després hem començat a pintar el quadre amb anilines, un tipus de pintura semblant a la tinta xinesa.

Mentre fèiem el mural, un grup de càmeres ens han fet fotos i vídeos. Quan hem acabat el mural, ens han fet una entrevista sobre nosaltres, l’aula i el projecte.

Aquesta activitat ens ha servit per conèixer-nos una mica més a nosaltres mateixes, perquè hem descobert que se’ns dona bé les activitats de manualitats, com pintar, fer figures… Ha sigut la primera vegada que ens han fet una entrevista, però ha estat divertit.

Aquest mural estarà exposat a l’entrada principal de l’hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Nosaltres mateixes hem escollit la música del muntatge.

Laura Martínez 15 anys, Ainhoa Novez 16 anys