UNA SORPRESA A L’HOSPITAL

Avui estava al llit i, de sobte, he tingut una gran sorpresa, a l’escola de l’hospital estava el Pare Noel! M’he llevat del llit i, molt content, he anat a l’escola. M’he assegut a una cadira i darrere de nosaltres hi havien uns elfos molt simpàtics. Han començat a cantar cançons d’hivern molt boniques i amb molt de ritme.  Després el Pare Noel ha començat a donar regals a tots els nens i nenes. A mi m’ha regalat un joc que es diu tocat i enfonsat, que consisteix en que tu vas dient números i lletres i si endevines el numero li enfonses el vaixell i si ho fas, has guanyat. M’ha agradat molt perquè també animes als nens i nenes que tenen una malaltia o estan tristos.

La Fatou us explica que li ha portat el Pare Noel i també  podreu veure unes quantes imatges del dia.
JULEN COLETO MEDIALDEA (10 ANYS)

Pare Noel 2017 from AH Germans Trias i Pujol on Vimeo.