Sortim a Televisió de Badalona !!!!!!

Des de l’Aula Hospitalaria vam col.laborar el curs passat en un projecte audiovisual conjunt amb la Televisió de Badalona El programa es diu “La Nostra escola” i va de la mà de la periodista  Gina de TeraGràcies a ella ho hem pogut dur a terme. Degut a la particularidad de la nostra escola van optar per emprar la técnica cinematográfica d’stop motion. Vam pensar 3 o 4 petites histories relacionadas que amb l’hospital que amb l’ajut del Playmobils van andar agafant vida. Agraïr des d’aquí a Playmobil la donació d’aquest material i felicitar als nens i nenes participants axí com també al voluntariat i al personal de l’hospital la col.laboració en aquest muntatge i evidentemente a la Gina que ens ha animat a participar-hi.

El resultar el poder veure ara en aquest capítol de la nostra Escola. Esperen que us agradi. Si no ho  visualitzeu bé,  proveu amb un altre navegador!!! Sembla que amb Google Chrome no es veu bé.

Roser Jové “la profe”

Aquí alguna imatge del muntatge: