BENVINGUTS/DES A LA PÀGINA WEB DE LA NOSTRA ESCOLA

DIADA DE SANT JORDI.

Moltes gràcies a totes les persones que s’ han acostat a la nostra parada en aquesta Diada de Sant Jordi!!!
Moltes gràcies a tothom qui ha col- laborat amb el seu donatiu en la xocolatada solidària en benefici dels nens amb càncer de l’ Hospital Sant… Llegeix més»

XOCOLATADA SOLIDÀRIA.

Aquest dimarts 23, dia de Sant Jordi, estarem a la Plaça de Sant Eudald, fent una XOCOLATADA SOLIDÀRIA en benefici de la recerca que fa l´Hospital de Sant Joan de Déu en el càncer infantil.
Vine, menja una bona xocolata i col- labora!!!

VISITEM LA BIBLIOTECA!!!

Aquest dimarts, l´alumnat de Formació Instrumental, FI, hem visitat la Biblioteca Lambert Mata de Ripoll.
De la mà d´en John, hem pogut conèixer tots els serveis que ofereix, el recursos que hi ha,…
Moltes gràcies John!!! De ben segur que en serem usuàries i usuaris!!!

Llegeix més»

CONCURS LITERARI DE SANT JORDI 2024

El Centre de Formació d´Adults del Ripollès organitza enguany un Concurs Literari, per a celebrar la festa de Sant Jordi.
Està obert a tot l´alumnat del Centre, en dues categories.
Grans premis i obsequis!!!
Vegeu el cartell.

Autora del Cartell: Marta Vilardell. Alumna de COMPETIC.