FI DE CURS

L’estiu ja ha arribat i el dia 16 de juny celebrarem el comiat del curs 2015/16. Al claustre de Casa Caritat professorat i alumnat gaudirem d’una estona distesa per acabar el curs de la millor manera possible.

L’acte va consistir en una entrega d’orles per reconèixer el treball fet per tothom i un pica-pica posterior on alumnat i professorat hem compartit un espai diferent on explicar-nos com ha anat el curs, recordar anècdotes i alegrar-nos d’aquella gent que a l’acabar ha tret un títol.

Gent dels diferents nivells i cursos que es fan al nostre centre, anglès, accés als cicles superiors, ESO, català, informàtica o instrumental més el professorat, ens reunirem en aquest clàssic acte on es veu molt bé l’ambient distès i agradable que es respira a les aules durant el curs.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *