Reunions SETEMBRE – inici de curs 2018-19

ANGLÈS 3 TARDA 19 17 2 Maite
ANGLÈS CFGS REFORÇ 19 16 2 Maite

Matrícula del curs 2016-17

Tots els alumnes preinscrits podeu passar a formalitzar la matrícula (recordeu que és un tràmit obligatori) la setmana del 5 al 9 de setembre als matins de 10 a 12 i les tardes (excepte divendres) de 16 a 18.
Si no us vareu preinscriure i voleu… Llegeix més»

FI DE CURS

L’estiu ja ha arribat i el dia 16 de juny celebrarem el comiat del curs 2015/16. Al claustre de Casa Caritat professorat i alumnat gaudirem d’una estona distesa per acabar el curs de la millor manera possible.
L’acte va consistir en una entrega d’orles per reconèixer… Llegeix més»

Notícia 6

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis.

Notícia 5

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at… Llegeix més»

Notícia 4

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.

Notícia 3

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, vídeos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” perquè es mostri directament.

Notícia 2

Un exemple de vídeo disponible directament des de la targeta resum. Dins de l’article, a la caixa “Paràmetres”, heu de marcar la casella “Mostra el contingut sencer”.

Notícia 1

Un exemple de fitxer d’àudio disponible directament des de la targeta resum. Dins de l’article, a la caixa “Paràmetres”, heu de marcar la casella “Mostra el contingut sencer”.